PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşini görmez diye bir muhabbet yok hocam, konuştuğunuz gibi işini yap, işini teslim et, işini görüp görmeyeceği müşteriyi ilgilendirir, sen anlaştığın kadarını yap gerisine karışma.
Ben gerekeni yaptım 50% ama devam edemem.

Melinda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Henüz 1 ay dolmamış. Yerinizde olsam devam ederdim -isterse tabii- yoksa yok.
İş devam edilebilecek bir şey değil, çok darlandim. Hayatimda hiçbir işi yaparken bu kadar stres olmadım. Adam birebir ayni tasarimi istiyor açıkça söylüyorum olmaz diye.