İşini görmez diye bir muhabbet yok hocam, konuştuğunuz gibi işini yap, işini teslim et, işini görüp görmeyeceği müşteriyi ilgilendirir, sen anlaştığın kadarını yap gerisine karışma.
Ben gerekeni yaptım 50% ama devam edemem.
Henüz 1 ay dolmamış. Yerinizde olsam devam ederdim -isterse tabii- yoksa yok.
İş devam edilebilecek bir şey değil, çok darlandim. Hayatimda hiçbir işi yaparken bu kadar stres olmadım. Adam birebir ayni tasarimi istiyor açıkça söylüyorum olmaz diye.