• 03-05-2025, 18:09:35
    #10
    victoryksk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oturacağınız koltuğun yani makam koltuğunun biraz daha yüksek ve hareketli (tam göremediğim için, belki de öyledir) olmasını tavsiye ederim. Hayırlı işleriniz olsun bu arada güzel olmuş gayet.
    Evet tabii ki de öyle, fotoğraf çekerken en alta indirdim
  • 03-05-2025, 18:11:15
    #11
    Çok güzel gözüküyor, hayırlı olsun hocam.
  • 03-05-2025, 18:13:59
    #12
    Kurumsal PLUS
    imrozhaber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce nasıl olmuş, ofis için başka süs eşya vs. ne alabilirim?
    Sadelik her zaman iyidir fazla tantanaya gerek yok bu hali çok güzel
  • 03-05-2025, 18:14:03
    #13
    Ofisi ne amaçla kullanacaksınız? Hangi sektörde iş yapıyorsunuz hocam, ona göre öneriler sunalım.
  • 03-05-2025, 18:14:43
    #14
    SEBTURKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ofisi ne amaçla kullanacaksınız? Hangi sektörde iş yapıyorsunuz hocam, ona göre öneriler sunalım.
    İnşaat, Emlak, Turizm ve Medya/Haber
  • 03-05-2025, 18:15:26
    #15
    Hocam bir Türk bayrağı ve Atatürk fotoğrafı çok güzel gider.
  • 03-05-2025, 18:15:52
    #16
    kezzapks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir Türk bayrağı ve Atatürk fotoğrafı çok güzel gider.
    Evet, siparişleri verdim henüz elime ulaşmadı
  • 03-05-2025, 18:20:29
    #17
    imrozhaber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşaat, Emlak, Turizm ve Medya/Haber
    Hocam imzanızdaki siteye genel bir giriş mi yapılamıyor yoksa Millet Kütüphanesinin interneti tarafından mı yasaklandı acaba? Çünkü ben giriş yapamıyorum.

  • 03-05-2025, 18:23:52
    #18
    Merhaba,

    Hayırlı uğurlu olsun, bol kazançlar dilerim. Siyah tonları severiz; yakışmış Ayrıca ofislerin olmazsa olmazı masa bayrağı da olmazsa olmazlardandır ki masa sümeni zaten mevcut gördüğüm kadarıyla.

    Bol kazançlar ve dahi başarılar dilerim.