Oturacağınız koltuğun yani makam koltuğunun biraz daha yüksek ve hareketli (tam göremediğim için, belki de öyledir) olmasını tavsiye ederim. Hayırlı işleriniz olsun bu arada güzel olmuş gayet.
Evet tabii ki de öyle, fotoğraf çekerken en alta indirdim
Hocam imzanızdaki siteye genel bir giriş mi yapılamıyor yoksa Millet Kütüphanesinin interneti tarafından mı yasaklandı acaba? Çünkü ben giriş yapamıyorum.
Hayırlı uğurlu olsun, bol kazançlar dilerim. Siyah tonları severiz; yakışmış Ayrıca ofislerin olmazsa olmazı masa bayrağı da olmazsa olmazlardandır ki masa sümeni zaten mevcut gördüğüm kadarıyla.