victoryksk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oturacağınız koltuğun yani makam koltuğunun biraz daha yüksek ve hareketli (tam göremediğim için, belki de öyledir) olmasını tavsiye ederim. Hayırlı işleriniz olsun bu arada güzel olmuş gayet.
Evet tabii ki de öyle, fotoğraf çekerken en alta indirdim