• 01-05-2025, 20:32:29
    #1


    https://x.com/emekcibesiktas/status/...976307082?s=46

    “X’te dolaşırken karşılaştığım rezalet karşısında şaşkınlığa uğradım. Bu durum gerçekten çok üzücü; emekçi halkımızın hali ne olacak, gidişat hiç iyi değil.”
  • 01-05-2025, 20:37:41
    #2
    Hangi belediye olduğu umrumda değil fakat yıl olmmuş 2025 ve çöp toplama gibi basit bir süreci yönetemeyen kişileri belediye başkanı olarak seçen halkta ben suç bulurum. Dediğim gibi Belediye Başkanında veya çalışanlarda değil seçende suç var.
  • 01-05-2025, 20:39:51
    #3
    reziller ya tamamen rezalet
  • 01-05-2025, 20:50:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yönetim kadrosunu tutuklayana çemkireceksiniz.