https://x.com/emekcibesiktas/status/...976307082?s=46

“X’te dolaşırken karşılaştığım rezalet karşısında şaşkınlığa uğradım. Bu durum gerçekten çok üzücü; emekçi halkımızın hali ne olacak, gidişat hiç iyi değil.”