• 23-04-2025, 15:13:27
    #1
    İstanbul ve çevre illerinde deprem hissedildi 3 kere deprem olmuş ve halen daha artçılar oluyormuş sanırım
    evden nasıl çıktık anlamadım bile operatörler çekmedi internetten aradık ailelerimizi herkese geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.
  • 23-04-2025, 15:15:08
    #2
    Şimdi yine sallandık
  • 23-04-2025, 15:15:17
    #3
    Şuan bir sarsıntı daaha hissettim
  • 23-04-2025, 15:28:41
    #4
    Deprem olunca herkes yakınlarını aradığı için iletişim servislerinin çekmemesi normal ek olarak yangın vb. durumlar içinde önlem olarak daha fazla zarara uğranmaması için alınmış olabilir, geçmiş olsun hepimize.
  • 23-04-2025, 16:00:51
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kocaeli'de dahil hissedildi, evlere girmiyoruz güvenlik amaçlı.