Deprem olunca herkes yakınlarını aradığı için iletişim servislerinin çekmemesi normal ek olarak yangın vb. durumlar içinde önlem olarak daha fazla zarara uğranmaması için alınmış olabilir, geçmiş olsun hepimize.