Konu
Geçmiş olsun deprem bölgesinde olan herkese
23-04-2025, 15:28:41
#4
Sirketio
Deprem olunca herkes yakınlarını aradığı için iletişim servislerinin çekmemesi normal ek olarak yangın vb. durumlar içinde önlem olarak daha fazla zarara uğranmaması için alınmış olabilir, geçmiş olsun hepimize.