• 18-04-2025, 00:07:02
    #1
    Almanya, Hamburg şehri.

    Her yerde ağaçlar, parklar, 4-5 katlı binalar var. Kıyıya hiç devasa dolgu falan yapılmadığı gibi rezidans falan da yok.

    Doğaya saygı var. Çünkü doğa insana oksijen sağlıyor. Bir gün Turkiyedekilerde bunu anlar diye paylaşmak istedim.


    Bu Almanya Hamburg.



    Buda Türkiye İstanbul.
  • 18-04-2025, 00:08:36
    #2
    Almanya Hamburg yazacaktım. Telefon otomatik tamamlama dikkat etmeden yazıldı.
  • 18-04-2025, 00:09:37
    #3
    Almanya bizi kıskanıyor (!).
  • 18-04-2025, 00:09:38
    #4
    bizdede ağaçların yerınde bınalar, suyun yerınde bınalar, havanın yerınde bınalar, binalarda binalar.
  • 18-04-2025, 02:43:10
    #5
    Hocam bu konu tamamen para : )
    Türkiyedekiler'de doğayı seviyor zatende parası yok halkın.
    Yoksa herkes şehrin ortasında müstakil bir evde oturmayı tercih eder.

    Bu tarz yapılaşma istanbulda'da var ama parası olana.
    Maliyetleri çok fazla katlıyor.

    Bu tarz bir yapılaşma için hem halkın hem devletin maddi gücü yerinde olması lazım.
  • 18-04-2025, 08:11:56
    #6
    Hamburg resmi bana yapay zeka gibi geldi