Her yerde ağaçlar, parklar, 4-5 katlı binalar var. Kıyıya hiç devasa dolgu falan yapılmadığı gibi rezidans falan da yok.
Doğaya saygı var. Çünkü doğa insana oksijen sağlıyor. Bir gün Turkiyedekilerde bunu anlar diye paylaşmak istedim.
Bu Almanya Hamburg.

Buda Türkiye İstanbul.
