Hocam bu konu tamamen para : )
Türkiyedekiler'de doğayı seviyor zatende parası yok halkın.
Yoksa herkes şehrin ortasında müstakil bir evde oturmayı tercih eder.

Bu tarz yapılaşma istanbulda'da var ama parası olana.
Maliyetleri çok fazla katlıyor.

Bu tarz bir yapılaşma için hem halkın hem devletin maddi gücü yerinde olması lazım.