Bir şehir seçme şansınız olsaydı
22
●968
- 17-04-2025, 14:38:00Ben kastamonuda yaşıyorum, Arkadaş degerlendirmeye alırsa ögrenmek istediklerini sorabilir. Bulundugum ilçede -38 dereceleri çok rahat görebiliyoruz 😂oZn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle