oZn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kastamonu
Ben kastamonuda yaşıyorum, Arkadaş degerlendirmeye alırsa ögrenmek istediklerini sorabilir. Bulundugum ilçede -38 dereceleri çok rahat görebiliyoruz 😂