Konu
Bir şehir seçme şansınız olsaydı
17-04-2025, 14:38:00
#21
neoplan37
oZn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kastamonu
Ben kastamonuda yaşıyorum, Arkadaş degerlendirmeye alırsa ögrenmek istediklerini sorabilir. Bulundugum ilçede -38 dereceleri çok rahat görebiliyoruz 😂