• 09-04-2025, 11:16:23
    #37
    Ustam geçmiş olsun ancak alo 174 maalesef işini yapmıyor.

    Ben bir kaç hafta önce farklı bir tatlıcıdan fıstıklı şöbiyet aldım, fiyatı da ucuz değil kaliteli ürünlerin satıldığı fiyatlardaydı.

    Eve geldik, akşam yemeğinden sonra eşimle yiyelim dedik bir çatal ağzımıza attık ve birbirimize bakarak tükürdük. Şöbiyetin içindeki kaymak kokuşmuş bozulmuş ve çıtır olması gereken tatlı bildiğin hamur gibi sakız gibi bir şekildeydi.

    Bu durumu alo 174 ile gıda hattına şikayet ettim, detaylı bilgileri verdim dükkanın adresini verdim, inceleme yapacaklarını söylediler. Size bilgi geldiği gibi bana da ilgili işyerinden numune ürün alınıp incelemeye gönderildi denildi ancak bir kaç gün sonra inceleme tamamlandı ve gıda sağlığına aykırı herhangi bir unsur bulunmamaktadır dediler.

    Yani bu saatten sonra anladım ki alo 174 çok önemsenecek bir yer değil, güvenmiyorum.
  • 09-04-2025, 11:20:40
    #38
    Hocam garip bir soru olacak ama çiğ köfte yerken limon kullanıyor musunuz? Limonun mikrop kırıcı olduğunu biliyoruz. Özellikle yıkanmamış sebzelerin üstünde etki gösterebilir, merak ettim doğrusu
  • 09-04-2025, 13:41:10
    #39
    Üyeliği durduruldu
    gunayozgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ustam geçmiş olsun ancak alo 174 maalesef işini yapmıyor.

    Ben bir kaç hafta önce farklı bir tatlıcıdan fıstıklı şöbiyet aldım, fiyatı da ucuz değil kaliteli ürünlerin satıldığı fiyatlardaydı.

    Eve geldik, akşam yemeğinden sonra eşimle yiyelim dedik bir çatal ağzımıza attık ve birbirimize bakarak tükürdük. Şöbiyetin içindeki kaymak kokuşmuş bozulmuş ve çıtır olması gereken tatlı bildiğin hamur gibi sakız gibi bir şekildeydi.

    Bu durumu alo 174 ile gıda hattına şikayet ettim, detaylı bilgileri verdim dükkanın adresini verdim, inceleme yapacaklarını söylediler. Size bilgi geldiği gibi bana da ilgili işyerinden numune ürün alınıp incelemeye gönderildi denildi ancak bir kaç gün sonra inceleme tamamlandı ve gıda sağlığına aykırı herhangi bir unsur bulunmamaktadır dediler.

    Yani bu saatten sonra anladım ki alo 174 çok önemsenecek bir yer değil, güvenmiyorum.
    hocam onun sebebi muhtemelen sizin aldığınız ürün bozuktu , ama numune alınırken sağlam ürün koydular. sorunda orada aslında numuneyi bizden almıyorlar direk işletmeden alıyorlar.. biz elimizdeki numuneyi gönderelim desek 5000 tl + bir geçerliliği yok.
  • 09-04-2025, 13:42:02
    #40
    Üyeliği durduruldu
    bkrknuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam garip bir soru olacak ama çiğ köfte yerken limon kullanıyor musunuz? Limonun mikrop kırıcı olduğunu biliyoruz. Özellikle yıkanmamış sebzelerin üstünde etki gösterebilir, merak ettim doğrusu
    Evet hocam limon kullandım
  • 10-04-2025, 05:48:57
    #41
    Çok geçmiş olsun hocam. Maalesef bu tarz olaylar Türkiye problemleri.
    • Redindian
    Redindian bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-04-2025, 12:49:36
    #42
    Bu tarz sahtekar işletmeler çoktan kılıfını hazırlamıştır.
    Yemek sepeti siparişlerini özellikle farklı gönderiyorlar.
    Bende 1 ay önce baklava siparişi geçmiştim, görseldekiyle alakasız sarma hamur pişmemiş göndermişlerdi. Tatlı kriz dedik yemiş bulundum, yedikten sonra rahatsız da etti en dandik yağı kullanmışlar belli.
    Ancak yerine baktığımda öyle baklava tezgahta yoktu. Bittiğini sanmıyorum çünkü rezil birşeydi.

    Ben normalde düşük puanlı yerden sipariş geçmem ama yemeksepeti puanı yoktu. 1 paunlık Yorumu yazdıktan sonra da gözükmedi, 1-2 gün sonra yemeksepeti aradı, bende dedim ki *********** işletmeleri mi koruyorsunuz neden düşük puanlı yorumlar gözükmüyor diye.

    Sizin konuyu görünce bakayım dedim 5 yorum var sadece bir tanesi 2 yıldız kalan hepsi 1. Belli ki yemek sepetinden ceza almış geçici olarak kapalı diyor.

    Yani yemek sepetinde puanı olmayan satıcılardan alışveriş te kumara döndü adaletsiz ülkede...