Bu tarz sahtekar işletmeler çoktan kılıfını hazırlamıştır.
Yemek sepeti siparişlerini özellikle farklı gönderiyorlar.
Bende 1 ay önce baklava siparişi geçmiştim, görseldekiyle alakasız sarma hamur pişmemiş göndermişlerdi. Tatlı kriz dedik yemiş bulundum, yedikten sonra rahatsız da etti en dandik yağı kullanmışlar belli.
Ancak yerine baktığımda öyle baklava tezgahta yoktu. Bittiğini sanmıyorum çünkü rezil birşeydi.

Ben normalde düşük puanlı yerden sipariş geçmem ama yemeksepeti puanı yoktu. 1 paunlık Yorumu yazdıktan sonra da gözükmedi, 1-2 gün sonra yemeksepeti aradı, bende dedim ki *********** işletmeleri mi koruyorsunuz neden düşük puanlı yorumlar gözükmüyor diye.

Sizin konuyu görünce bakayım dedim 5 yorum var sadece bir tanesi 2 yıldız kalan hepsi 1. Belli ki yemek sepetinden ceza almış geçici olarak kapalı diyor.

Yani yemek sepetinde puanı olmayan satıcılardan alışveriş te kumara döndü adaletsiz ülkede...