https://www.instagram.com/p/DH3xFZ2KTz4/
https://www.instagram.com/p/DGmlzeAqrWT/
https://www.instagram.com/p/DGlqS7pOwYQ/
https://www.instagram.com/p/DGmjqlqKcg0/
https://www.instagram.com/p/DG5ar5CqtZE/
Benim aşklarım çoçuklarım bunlar .Ya sizinkiler ?
R10 Kediseverler Paylaşım R10+
36
●1.138
- 07-04-2025, 06:50:09
- 07-04-2025, 07:08:07
- 07-04-2025, 07:16:34Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İş yerinde baktıklarım. Geçen gün bi tanesi maalesef çatıdan düşüp ölmüş. (2.görseldeki) O kadar bakıp büyütüyorsun üzülüyor insan. Tüylü olan kedi onu kovalıyordu, o kedi plazaya sonradan geldi. Yüksek ihtimal o düşürdü
https://ibb.co/rCyWtBN
https://ibb.co/5XFqB3Hm
https://ibb.co/Y4W5hhWw
https://ibb.co/F41k93Vx - 07-04-2025, 07:22:22Arkadaş da lazım onaultralpcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2025, 07:24:26Bende de iki yavru öldü gecen ay yeni doğan malesef.Üzülüyor tabi insan.Suni tenefüs falan bile yapmıştım.Şu an 4 tane evde .Kısırlaştıramadım da 7-8 e çıkacak bu gidişle.Sahiplendiririm olmazsa doğuran olursa yapacak birşey yok.Hepsi çocuğum gibi evdekilerin.Dışarda beslediklerim de var tabi saymadım ama 10 kadar var aç kalan pencereme geliyor zaten =) .Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2025, 07:27:01Gece 3-4 tam çıldırma saatleriAlfredoMesut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2025, 07:28:00Allah uzun ömür versin.Exchange Global adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

