Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş yerinde baktıklarım. Geçen gün bi tanesi maalesef çatıdan düşüp ölmüş. (2.görseldeki) O kadar bakıp büyütüyorsun üzülüyor insan. Tüylü olan kedi onu kovalıyordu, o plazaya sonradan geldi. Yüksek ihtimal o düşürdü

https://ibb.co/rCyWtBN
https://ibb.co/5XFqB3Hm
https://ibb.co/Y4W5hhWw
https://ibb.co/F41k93Vx
Bende de iki yavru öldü gecen ay yeni doğan malesef.Üzülüyor tabi insan.Suni tenefüs falan bile yapmıştım.Şu an 4 tane evde .Kısırlaştıramadım da 7-8 e çıkacak bu gidişle.Sahiplendiririm olmazsa doğuran olursa yapacak birşey yok.Hepsi çocuğum gibi evdekilerin.Dışarda beslediklerim de var tabi saymadım ama 10 kadar var aç kalan pencereme geliyor zaten =) .