Bende de iki yavru öldü gecen ay yeni doğan malesef.Üzülüyor tabi insan.Suni tenefüs falan bile yapmıştım.Şu an 4 tane evde .Kısırlaştıramadım da 7-8 e çıkacak bu gidişle.Sahiplendiririm olmazsa doğuran olursa yapacak birşey yok.Hepsi çocuğum gibi evdekilerin.Dışarda beslediklerim de var tabi saymadım ama 10 kadar var aç kalan pencereme geliyor zaten =) .