• 06-04-2025, 21:27:55
    #19
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aişe (r.a.) tarafından yapılan rivayete göre Hz. Muhammed şöyle demiştir: Resûlüllah (a.s.) Efendimiz: "Şüphesiz ki kedi necis (pis) değildir, o da ev halkından bazısı gibidir"buyurdu.

    İslamiyet'e göre kediler temizlik olarak simgelenmektedir. Evde kedi beslemek ise eve bereket getirdiği gibi sevap olarak da ifade edilebilmektedir. Kediler aynı zamanda Allah'ı zikreden hayvanlar olarak bilinmektedir. Kediler Allah'ı Rahim ismiyle zikrettiği bilinen hayvanlar olarak ifade edilebilir. Aynı zamanda kedi beslemek sünnettir.



    dinini bilmeyen ar*p masallarını din zanneder
    Arap kelimesini neden sansürlü yazıyorsunuz, bunu yaptığınız için Araplardan özür dilemeniz gereklidir. 450 milyon insana saygısızlık yapıyorsunuz. Forum'da kim olursa olsun böyle mesajları kabul etmiyoruz, kurallara aykırıdır. Özür dilemeniz gereklidir.
  • 06-04-2025, 21:49:23
    #20
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arap sevdanız bitmez ki sizin 🤣 al yazdım ARAP sevin hadi
    Arap sevdam yoktur, ırkçılığa karşı çıktığım doğrudur. Özür dilemeniz gereken yerde hala bir millete saygısızlık yapıyorsunuz.
  • 06-04-2025, 22:10:44
    #21
    ne kadar itici sözler var hayvanlar hakkında, sorsan dini bütün insanım der ayetlerden örnek vericem de değmez. Keşke insan oğlu hayvanlar kadar olabilse en azından onlar bizler gibi içten pazarlıklı sinsi düşüncelere sahip değiller
  • 06-04-2025, 22:35:10
    #22
    Sercan11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pislikten başka birşey değil
    az oku az araştır ömrü hayatında 1 kere kedi sevmemişsin nesi pis?

    sen sıçarsın temizlersin kedi de sıçar temizler. ne farkın var?

    https://www.ensonhaber.com/yasam/hz-...i-kedisi-muezz az oku bakalım
  • 06-04-2025, 23:30:34
    #23
    fyzki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    az oku az araştır ömrü hayatında 1 kere kedi sevmemişsin nesi pis?

    sen sıçarsın temizlersin kedi de sıçar temizler. ne farkın var?

    https://www.ensonhaber.com/yasam/hz-...i-kedisi-muezz az oku bakalım
    İçinin pisliğini buraya yansıtmış malum şahıs. Açıklama bile yapmana değmez. Laf anlatmaya da çalışma boş yere. Engelle geç
  • 06-04-2025, 23:32:20
    #24
  • 07-04-2025, 00:05:30
    #25
    Bazı İnsanları tanıdıkça hayvanların onlardan daha degerli oldugunu anlayacaksın!
  • 07-04-2025, 00:06:20
    #26
    Sercan11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pislikten başka birşey değil
    Kediler köpeklerle kıyaslandığında temiz hayvanlardır.
    Köpek gibi dışkısını bulduğu yere yapmaz.
    Sürekli de kendilerini yaladıkları için temiz kalırlar.
    Tabii evde besleniyorsa ister istemez tüyleri dökülebilir yada kumu düzenli temizlenmezse oradaki mikropları evin her yerine bulaştırabilir.
    Eğer iyi bir bakım yapılırsa sağlık açısından da sorun teşkil etmez.

    Tüm bunları geçtim, üslubunuzda ciddi sorun var.
    Temiz bir hayvan değil demek ayrı pislikten başka bir şey değil demek ayrı.


    https://www.youtube.com/watch?v=Q4dO308dAC0


    Biraz örnek almanız dileğiyle.
  • 07-04-2025, 00:06:32
    #27
    Bak işte dilsiz güzellik. Arkadaş olur sana da 1 ay sonra iyice alışırsın.