• 06-04-2025, 18:09:30
    #10
    E-PİN ⚡
    kral bak işte nolacak mamasını suyunu ver kumunu temizle tamam. bende tekir kırması norveç orman kedisi vardı çok hırçın paramparça etti evi, beni, heryeri. Bu minnoş minnoş oturuyor. hem iyi gelir sizede çok tatlı hayvan bu cinsler günün 20 saati uyuyor zaten uyusun bir köşede. Zamanla alışırsınız.


    kendini R10da gören kedi temsili
  • 06-04-2025, 18:28:29
    #11
    Sercan11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pislikten başka birşey değil
    kedinin sizden temiz olduğuna iddiaya girerim
  • 06-04-2025, 18:29:42
    #12
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Heveslilere duyurulur sadece aşıları 20k tutuyor
    bakmasak inanıcaz hasta değilse ne aşıları yapıştırıyorsunuz 20k steroid mi
  • 06-04-2025, 20:16:06
    #13
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aişe (r.a.) tarafından yapılan rivayete göre Hz. Muhammed şöyle demiştir: Resûlüllah (a.s.) Efendimiz: "Şüphesiz ki kedi necis (pis) değildir, o da ev halkından bazısı gibidir"buyurdu.

    İslamiyet'e göre kediler temizlik olarak simgelenmektedir. Evde kedi beslemek ise eve bereket getirdiği gibi sevap olarak da ifade edilebilmektedir. Kediler aynı zamanda Allah'ı zikreden hayvanlar olarak bilinmektedir. Kediler Allah'ı Rahim ismiyle zikrettiği bilinen hayvanlar olarak ifade edilebilir. Aynı zamanda kedi beslemek sünnettir.



    dinini bilmeyen ar*p masallarını din zanneder
    ALLAH cc. Şuur vermiş insana evet fakat bu şekilde şuurunu yitirmiş kimselerede şuur vasfını benimsetmek için bu şekilde bazı imtihanlara taabi tutmuş.Gözlerin ile şahit olup kulakların ile işitmediğin bir rivayet ve karşında gözlerin ile görüp kulakların ile işittiğin bir hakikat konumuz. Sünnet nedir bilmeyen bir mahlukun beslenmesinde ne sünnet olabilir veya bereket .İşin aslı şudur ne senden bereketi azaltır imanı asil kimselerden isen nede imanı ama ne bereketi nede sünneti vardır bu olayın. Ayrıca İslamiyetin yüce kitabında sözü geçen ayet şu şekilde . Hiçbir varlık yoktur ki, O'nu hamd ile tesbîh etmesin. (İsra 44.) Hayvanlar da tıpkı bizler gibi yeryüzünün sakinleridir. (En'am 38.) Onlar, hayvanlar gibidirler, hatta gidişat olarak hayvanlardan daha şaşkın (daha aşağı) dırlar (Furkan 44.) Hayvan olarak isminden bahsetmiş ve bizimde konuya aldıgımız bir kedi ve bu kedi için kendini aşagılık duruma düşürmende senin için bir imtihan vardı ve tabi ki benim için de

    Sen dinini bilen fakat dinine göre yaşamayı bilmeyen kimselerdensin belli ki . Bana dini öğretmeye çalıştığına göre
  • 06-04-2025, 20:19:17
    #14
    Sercan11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ALLAH cc. Şuur vermiş insana evet fakat bu şekilde şuurunu yitirmiş kimselerede şuur vasfını benimsetmek için bu şekilde bazı imtihanlara taabi tutmuş.Gözlerin ile şahit olup kulakların ile işitmediğin bir rivayet ve karşında gözlerin ile görüp kulakların ile işittiğin bir hakikat konumuz. Sünnet nedir bilmeyen bir mahlukun beslenmesinde ne sünnet olabilir veya bereket .İşin aslı şudur ne senden bereketi azaltır imanı asil kimselerden isen nede imanı ama ne bereketi nede sünneti vardır bu olayın. Ayrıca İslamiyetin yüce kitabında sözü geçen ayet şu şekilde . Hiçbir varlık yoktur ki, O'nu hamd ile tesbîh etmesin. (İsra 44.) Hayvanlar da tıpkı bizler gibi yeryüzünün sakinleridir. (En'am 38.) Onlar, hayvanlar gibidirler, hatta gidişat olarak hayvanlardan daha şaşkın (daha aşağı) dırlar (Furkan 44.) Hayvan olarak isminden bahsetmiş ve bizimde konuya aldıgımız bir kedi ve bu kedi için kendini aşagılık duruma düşürmende senin için bir imtihan vardı ve tabi ki benim için de

    Sen dinini bilen fakat dinine göre yaşamayı bilmeyen kimselerdensin belli ki . Bana dini öğretmeye çalıştığına göre
    Bu gibi insanlarla aynı havayı solumak zorunda kalmak yorucu
  • 06-04-2025, 20:21:32
    #15
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gibi insanlarla aynı havayı solumak zorunda kalmak yorucu
    Zaten soluduğundanda şüphededirim.
  • 06-04-2025, 20:33:19
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gibi insanlarla aynı havayı solumak zorunda kalmak yorucu
    Üstadım tartışmaya bile değmez boş geç
  • 06-04-2025, 21:20:30
    #17
    alemsiniz hocam ya kedide bu diyip resmini koymussunuz bence bakın çok tatlı canlılar
  • 06-04-2025, 21:22:59
    #18
    bi insan kediden nefret edecek kadar ne yaşamış olabilir. bilemedim. insan kediden nasıl nefret eder ya. bu sevimli canlıları görünce içim gidiyor. çok ilginç.