• 05-04-2025, 22:55:03
    #1
    Kurumsal Üye
    Uzun zamandır milyarderlerin neler yaptıklarını takip ediyorum
    Hepsi sanki sözleşmiş gibi daha önce sığınaklar yapıyordu şimdi de Afrika Kıtasından araziler alıyorlar.
    Bir gün dünya yaşanılmayacak gibi olursa el değmemiş arazileri alarak oralarda yaşamak istiyorlar heralde.

    KAYNAK:
    https://www.youtube.com/watch?v=vyG0EMhEib0

    KAYNAK2: https://www.oaklandinstitute.org/mee...-land-africa-0
  • 05-04-2025, 22:56:43
    #2
    Platin üye
    Parayı harcayacak yer bulamadıklarından artık değişik fanteziler arıyorlar zannımca
  • 05-04-2025, 22:57:27
    #3
    Afrika cennet gibi coğrafya. Sömüre sömüre biteremediler. Yazık
  • 05-04-2025, 23:01:46
    #4
    burundiye gitsin bisikleti olan zengin sayılıyor aslında mantıklı yatırım
  • 05-04-2025, 23:10:03
    #5
    insanlık adına ne yapabiliriz demez en büyük zenginler, nasıl sömürürüz diye harın harın düşünürler
  • 05-04-2025, 23:15:56
    #6
    Neden alıyorlar söyleyim
    Afrikaya yağmurlar yağmaya başladı kısacası bolluk geliyor
    Peki neden ?

    chemtrail denilen lanet uçaklar ile Türkiye başta olmak üzere yağışları taşıyorlar.
    Bu bayram heralde tatildeydi lanetli uçağın lanetli pilotları
    Nasıl yağmur yağdı gördünüz
    Bayramdan sonra başlarlar havadan alüminyum tozları atıp bulutları dağıtmaya ve milleti zehirlemeye.
    İklim bile satıldı
    Artık avrupaya başta türkiyeye kıtlık geliyor. Zenginler yeni konumlarından arsalarını zaten aldılar.
    Daha sonra yapışlar yok ayağına iklim yasasını getirip insanları köleleştirecekler.
    Hiçbir medya arabistana sel gibi yağan yağmurları haber yapmıyor çünkü hepsi satılmış medyadır.
  • 05-04-2025, 23:23:08
    #7
    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden alıyorlar söyleyim
    Afrikaya yağmurlar yağmaya başladı kısacası bolluk geliyor
    Peki neden ?

    chemtrail denilen lanet uçaklar ile Türkiye başta olmak üzere yağışları taşıyorlar.
    Bu bayram heralde tatildeydi lanetli uçağın lanetli pilotları
    Nasıl yağmur yağdı gördünüz
    Bayramdan sonra başlarlar havadan alüminyum tozları atıp bulutları dağıtmaya ve milleti zehirlemeye.
    İklim bile satıldı
    Artık avrupaya başta türkiyeye kıtlık geliyor. Zenginler yeni konumlarından arsalarını zaten aldılar.
    Daha sonra yapışlar yok ayağına iklim yasasını getirip insanları köleleştirecekler.
    Hiçbir medya arabistana sel gibi yağan yağmurları haber yapmıyor çünkü hepsi satılmış medyadır.
    Sene 2025 olmuş hala chemtrail falan diyorsunuz hocam geçin bunları ya
  • 05-04-2025, 23:58:17
    #8
    bayram tatili demek ki o pilotlar için de var yağmur yağmayınca uçaklar, yağınca tatildelerdi güzel teori
  • 06-04-2025, 00:13:49
    #9
    onurnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bayram tatili demek ki o pilotlar için de var yağmur yağmayınca uçaklar, yağınca tatildelerdi güzel teori
    Bayramdan sonra kafanızı kaldırıp gökyüzüne bakarsanız anlık üzerinize kimyasal alüminyum tozlarını atan en az 5 tane uçak göreceksiniz
    Amerika kovdu
    Rusya gördüğüm yerde vururum dedi
    İtalya halkım zehirleniyor diye çekiliyor