Neden alıyorlar söyleyim
Afrikaya yağmurlar yağmaya başladı kısacası bolluk geliyor
Peki neden ?

chemtrail denilen lanet uçaklar ile Türkiye başta olmak üzere yağışları taşıyorlar.
Bu bayram heralde tatildeydi lanetli uçağın lanetli pilotları
Nasıl yağmur yağdı gördünüz
Bayramdan sonra başlarlar havadan alüminyum tozları atıp bulutları dağıtmaya ve milleti zehirlemeye.
İklim bile satıldı
Artık avrupaya başta türkiyeye kıtlık geliyor. Zenginler yeni konumlarından arsalarını zaten aldılar.
Daha sonra yapışlar yok ayağına iklim yasasını getirip insanları köleleştirecekler.
Hiçbir medya arabistana sel gibi yağan yağmurları haber yapmıyor çünkü hepsi satılmış medyadır.