onurnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bayram tatili demek ki o pilotlar için de var yağmur yağmayınca uçaklar, yağınca tatildelerdi güzel teori
Bayramdan sonra kafanızı kaldırıp gökyüzüne bakarsanız anlık üzerinize kimyasal alüminyum tozlarını atan en az 5 tane uçak göreceksiniz
Amerika kovdu
Rusya gördüğüm yerde vururum dedi
İtalya halkım zehirleniyor diye çekiliyor