• 26-03-2025, 20:54:02
    #2
    Son dönemlerin en güzel haberi olabilir. 3-4 günlük sırbistan kaçamağı iyi gelecek🤌🏻🥳
  • 26-03-2025, 20:55:34
    #3
    özel sektör için değişen bir şey olmayacak
  • 26-03-2025, 20:58:17
    #4
    Bayramın 1. Günü söyleselerdi
  • 26-03-2025, 20:59:13
    #5
    Tatili olan arkadaşlara hayırlı olsun. 🤣
  • 26-03-2025, 21:09:14
    #6
    We ❤️ Youtube
    Hayırlı olsun güzel kaçamaklar yapılır
  • 26-03-2025, 21:15:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    akgrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özel sektör için değişen bir şey olmayacak
    En kötüsü de 1 mayıs. Tüm herkes tatilde, işçiler ise ölümüne çalışmaya devam.
    İşçi bayramı...
  • 26-03-2025, 21:18:24
    #8
    Dün memlekete gelirken muayeneden ceza yedim biteli 3 ay geçmiş haberim yok 7 iş günü süren var dedi memur resmi tatil günleri sayılmıyor sanırım o zaman
  • 26-03-2025, 21:45:21
    #9
    güzel güzel