akgrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
özel sektör için değişen bir şey olmayacak
En kötüsü de 1 mayıs. Tüm herkes tatilde, işçiler ise ölümüne çalışmaya devam.
İşçi bayramı...