• 23-03-2025, 01:19:29
    #1
    Merhabalar İnstagram işlemleri yapıyorum hesap ile ilgili problemleri hallediyorum ve bu yaptığım işten vergi vermek istiyorum bunun için ne yapabilirim işletmemi ne üzerine açabilirim sosyal medya hizmetleri diye birşey var mı? Bu işte vergi muafiyeti mevcut mu ? Bunun için illa muhasebeci mi bulmam lazım internetten yapılabiliyor mu bilgi verirseniz mutlu olurum. İyi geceler iyi ramazanlar ❤
  • 23-03-2025, 01:24:42
    #2
    @harunzdmr; Ankarada iseniz yardımcı olabilir.
  • 23-03-2025, 01:26:00
    #3
    Muhasebeci şart maalesef hocam evet yanlış degilsem 24 yaşa kadar içerik üreticileri vergiden muaf tutulma hakkına sahip ama, sosyal medya hizmetleri yada dijital pazarlama hizmetleri adı altında işletme şahis şirketi kurabilirsiniz fakat yine sonuç olarak bunun için vergi ödüyorsunuz şahıs sirketi aşamasında da işyeri olarak biryeri göstermeniz gerekiyor misal evinizi çalışma alanınız olarak gösterebilirsiniz yada sanal ofis kiralayabilirsiniz
  • 23-03-2025, 01:52:02
    #4
    Bir Bodrum kat kirala 1 2 ay kadar
    Burda el işi ürün yapıp satıyorum de
    Sonra bir oda kaydi yaptir mesela marangozlar odası
    Muhasebemi de siz tutun de
    Basit usul açılış yap muhasebe vs uğraşma ciddi bir gelirin yoksa.
  • 23-03-2025, 01:56:31
    #5
    Medya üzerine açmanızı öneririm. Daha genel olur. ama şahıs şirketleri için o kadar önemli değil. limited kuruyorsanz ne üzerine açtığınız daha önemli. Şahıs adi şirket olarak geçtiği için isterseniz bilgisayar üzerine açın, çiftçilik yapın kanun buna izin veriyor.

    İçerik üretici muhabbeti siz kapsamaz. çünkü içerik üretimi değil danışmanlık veriyorsunuz.

    şirket kurduğunuzda aylık
    2000 civarı muhasebeci
    8000 civarı bağkur
    1000 civarı damga vergisi

    Bunları hiç bir geliriniz olmasa bile ödeyecekleriniz.

    bazıları size gelip sanal ofis der onunla selamı sabahı kesin . 5 yıldır kendi şirketi oan biri olarak söylüyorum. Sanal ofis görünüşte ucuzdur. Giderleri vergiden düşemezsiniz. sonra vergiler yüksek diye sitelerde paylaşım yaparsınız. Çünkü devletin verdiği vergi imkanlarından yararlanamazsınız.

    bu imkanlar neler? eviniz yada fiziki ofisin varsa
    1) Kiranız direkt vergiden düşer. (eve 20 bin ödüyorsan aylık 20 bin gelir vergisi eksik ödersin)
    2) Eve aldığın ekmekten domatese tuvalet peçetesine vs ev için harcadığın her tutar gelir vergisinden ve KDV'den düşer.
    3) ev internet telefon su doğalgaz vergiden düşer.

    bunlar sadece aklıma direkt gelenler.
  • 24-03-2025, 10:37:50
    #6
    delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Medya üzerine açmanızı öneririm. Daha genel olur. ama şahıs şirketleri için o kadar önemli değil. limited kuruyorsanz ne üzerine açtığınız daha önemli. Şahıs adi şirket olarak geçtiği için isterseniz bilgisayar üzerine açın, çiftçilik yapın kanun buna izin veriyor.

    İçerik üretici muhabbeti siz kapsamaz. çünkü içerik üretimi değil danışmanlık veriyorsunuz.

    şirket kurduğunuzda aylık
    2000 civarı muhasebeci
    8000 civarı bağkur
    1000 civarı damga vergisi

    Bunları hiç bir geliriniz olmasa bile ödeyecekleriniz.

    bazıları size gelip sanal ofis der onunla selamı sabahı kesin . 5 yıldır kendi şirketi oan biri olarak söylüyorum. Sanal ofis görünüşte ucuzdur. Giderleri vergiden düşemezsiniz. sonra vergiler yüksek diye sitelerde paylaşım yaparsınız. Çünkü devletin verdiği vergi imkanlarından yararlanamazsınız.

    bu imkanlar neler? eviniz yada fiziki ofisin varsa
    1) Kiranız direkt vergiden düşer. (eve 20 bin ödüyorsan aylık 20 bin gelir vergisi eksik ödersin)
    2) Eve aldığın ekmekten domatese tuvalet peçetesine vs ev için harcadığın her tutar gelir vergisinden ve KDV'den düşer.
    3) ev internet telefon su doğalgaz vergiden düşer.

    bunlar sadece aklıma direkt gelenler.
    Bu kadar güzel geniş olarak anlattığınız için çok teşekkür ederim. Peki ben şuanda ssk lı olarak başka yerde çalışıyorum bağkur yapmam zorunlu mu ?
    Veya emekli birinin adına olsa sorun olur mu.
  • 24-03-2025, 15:21:22
    #7
    cookki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar güzel geniş olarak anlattığınız için çok teşekkür ederim. Peki ben şuanda ssk lı olarak başka yerde çalışıyorum bağkur yapmam zorunlu mu ?
    Veya emekli birinin adına olsa sorun olur mu.
    Aynı anda tek bir yerden sgk'li olmanız yeterli. sskli iseniz bağkur başlamaz. Bazen hatalı olarak bağkur başladı diye size bildirim gelse bile sgk'ya bir dilekçe ile iptal ettirebiliyorsunuz.

    Emekli biri de aynı şekilde emekli olduğu için bağkur başlamaz.
  • 24-03-2025, 17:42:20
    #8
    merhaba,
    şahıs işletmesi açmanızı tavsiye ederim.
    açılış-kapanış 1 dilekçeye bakar
  • 25-05-2025, 10:26:35
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba, arayışınız halen devam ediyorsa Şirket360 olarak size yardımcı olabiliriz. Şirket kuruluşu, sanal ofis, marka tescili gibi tüm ihtiyaçlarınızı tek noktadan karşılıyoruz.
    Ayrıca süreç boyunca uzman danışmanlarımızla birebir iletişim kurabiliyorsunuz.
    Detaylar için: https://sirket360.com