Eve polis merkezinden kağıt gelmiş.
18
●1.890
- 21-03-2025, 21:55:09Size daha önce bildirim gelmiş miydi? Şu kadar süre içerisinde adresinizi bildirmeniz/doğrulamanız gerekiyor şeklinde. Tek neden adres bildirimi yapmamış olmanız olabilir adres tahkikatı diyorsa.icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2025, 22:49:14Daha önce bildirim gelmedi. Adres değişikliğimi nüfus müdürlüğünden yapmıştım.neweraino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2025, 22:59:08para cezasımı verdilericerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2025, 23:02:56Hayır. Eve taşındığım hafta adresimi nüfus müdürlüğünden değiştirdim. Başka bir şey de mi yapmam gerekiyordu?Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2025, 23:07:02Aynısı başıma gelmişti.
Adreste gerçekten benim oturup oturmadığımı teyit etmek için emniyetten gelinmişti.
Komşu şikayet etmiş; eve sürekli farklı kişiler geliyor diye..
Benim orada olduğumu anladıklarında konu kapanmıştı zaten.
Bence buna benzer bir olay, başınıza gelen. - 21-03-2025, 23:49:29Geçmişe dönük twitter, facebook üzerinde kamu personeline küfür/hakaret vs yaptıysanız onun için de çağırıyor olabilirler.
Uyaptan vs görüntüleyemezsiniz, ilk ifade karakolda alınır, sonra mahkeme aşamasına geçer.
Çok tedirgin olmanızı gerektirecek bir şey yok, karakola gidin eğer konuyu öğrendikten sonra tedirginlik yaşayacağınız birşey ise ifadeyi avukatım eşliğinde vermek istiyorum diyebilirsiniz.