Aynısı başıma gelmişti.
Adreste gerçekten benim oturup oturmadığımı teyit etmek için emniyetten gelinmişti.
Komşu şikayet etmiş; eve sürekli farklı kişiler geliyor diye..
Benim orada olduğumu anladıklarında konu kapanmıştı zaten.
Bence buna benzer bir olay, başınıza gelen.