• 19-03-2025, 17:41:34
    #1
    www.sabamedya.com
    Dün gece 4-5 sularında incehesap sitesinde bir bilgisayar topladık yaklaşık fiyatı 36.900₺ gibi bir rakamdı kdv dahil. Bugün almak için girdik bir baktık fiyat 49.500₺ olmuş. Yani allah aşkına 1 gün bile geçmemiş 10-12 saat geçmiş %40 fiyat artmış neredeyse.

    Sistem bu: https://www.incehesap.com/oyun-bilgi...3716-1_67468-1
  • 19-03-2025, 17:43:45
    #2
    Instagram mavi tik✅
    öngörmüşlerdir hocam dolar %10 arttı ya

    ülkede çok pis bi yozlaşma var her sektörde

    sattıgı ürün 10 olan birisinin maliyeti 1tl artarsa 5 tl zam yapar
  • 19-03-2025, 17:44:07
    #3
    Bilgisayar firmalarının çoğu öyle hocam sektörde geçmişim olduğu için biliyorum.
  • 19-03-2025, 17:44:34
    #4
    daha önceleri de yazmıştım bu vampir esnaflar yüzünden ülke olarak kalkınamıyoruz maalesef.
  • 19-03-2025, 17:45:14
    #5
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Ekrem'in içeri alınması sonucunda oluşan kur dalgası sizide vurmuş. Bu fiyattan alın bence yoksa yarın daha pahalıya alırsınız hocam
  • 19-03-2025, 17:47:31
    #6
    Sanırım biraz fazla artmış fakat bundan sonra bu tür teknolojik her şeyin artacağını, artmış haline uygulanacak vergilerin de artacağı için normalden fazla artacağını göz önünde bulundurmak gerek. + fırsatçılık da var tabi
  • 19-03-2025, 17:53:23
    #7
    www.sabamedya.com
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öngörmüşlerdir hocam dolar %10 arttı ya

    ülkede çok pis bi yozlaşma var her sektörde

    sattıgı ürün 10 olan birisinin maliyeti 1tl artarsa 5 tl zam yapar
    cix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar firmalarının çoğu öyle hocam sektörde geçmişim olduğu için biliyorum.
    DiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önceleri de yazmıştım bu vampir esnaflar yüzünden ülke olarak kalkınamıyoruz maalesef.
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekrem'in içeri alınması sonucunda oluşan kur dalgası sizide vurmuş. Bu fiyattan alın bence yoksa yarın daha pahalıya alırsınız hocam
    SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım biraz fazla artmış fakat bundan sonra bu tür teknolojik her şeyin artacağını, artmış haline uygulanacak vergilerin de artacağı için normalden fazla artacağını göz önünde bulundurmak gerek. + fırsatçılık da var tabi
    Bu tamamen fırsatçılıktan başka bir şey değil. Ürünler dolarla olsa bile gelen 2₺ zam %4 felan yapıyor lakin ürünlere gelen zam %40 civarında. Nasıl bir ülkede olduğumuzu en ufak bir karışıklıkta nasıl davrandıklarından anlayabiliriz. Sadece bilgisayar nezlinde değil bi çok şeyde ciddi fiyat artışı var.
  • 19-03-2025, 17:56:26
    #8
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekrem'in içeri alınması sonucunda oluşan kur dalgası sizide vurmuş. Bu fiyattan alın bence yoksa yarın daha pahalıya alırsınız hocam
    kur suuni olarak artması dışında yüzde 20 mi arttı hocam ? olay fırsatçılık.
  • 19-03-2025, 18:00:16
    #9
    Görüyoruz dalgalanmayı ama bu fırsatçılık