öngörmüşlerdir hocam dolar %10 arttı ya
ülkede çok pis bi yozlaşma var her sektörde
sattıgı ürün 10 olan birisinin maliyeti 1tl artarsa 5 tl zam yapar
Bilgisayar firmalarının çoğu öyle hocam sektörde geçmişim olduğu için biliyorum.
daha önceleri de yazmıştım bu vampir esnaflar yüzünden ülke olarak kalkınamıyoruz maalesef.
Ekrem'in içeri alınması sonucunda oluşan kur dalgası sizide vurmuş. Bu fiyattan alın bence yoksa yarın daha pahalıya alırsınız hocam
Sanırım biraz fazla artmış fakat bundan sonra bu tür teknolojik her şeyin artacağını, artmış haline uygulanacak vergilerin de artacağı için normalden fazla artacağını göz önünde bulundurmak gerek. + fırsatçılık da var tabi
Bu tamamen fırsatçılıktan başka bir şey değil. Ürünler dolarla olsa bile gelen 2₺ zam %4 felan yapıyor lakin ürünlere gelen zam %40 civarında. Nasıl bir ülkede olduğumuzu en ufak bir karışıklıkta nasıl davrandıklarından anlayabiliriz. Sadece bilgisayar nezlinde değil bi çok şeyde ciddi fiyat artışı var.