reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öngörmüşlerdir hocam dolar %10 arttı ya

ülkede çok pis bi yozlaşma var her sektörde

sattıgı ürün 10 olan birisinin maliyeti 1tl artarsa 5 tl zam yapar
cix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayar firmalarının çoğu öyle hocam sektörde geçmişim olduğu için biliyorum.
DiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha önceleri de yazmıştım bu vampir esnaflar yüzünden ülke olarak kalkınamıyoruz maalesef.
SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekrem'in içeri alınması sonucunda oluşan kur dalgası sizide vurmuş. Bu fiyattan alın bence yoksa yarın daha pahalıya alırsınız hocam
SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım biraz fazla artmış fakat bundan sonra bu tür teknolojik her şeyin artacağını, artmış haline uygulanacak vergilerin de artacağı için normalden fazla artacağını göz önünde bulundurmak gerek. + fırsatçılık da var tabi
Bu tamamen fırsatçılıktan başka bir şey değil. Ürünler dolarla olsa bile gelen 2₺ zam %4 felan yapıyor lakin ürünlere gelen zam %40 civarında. Nasıl bir ülkede olduğumuzu en ufak bir karışıklıkta nasıl davrandıklarından anlayabiliriz. Sadece bilgisayar nezlinde değil bi çok şeyde ciddi fiyat artışı var.