Ben gezdiğim şehirlerden magnet almak yerine, oraya ait bina figürleri-heykelleri alıyorum.
Bir süre sonra başka ülkelere giden arkadaşlarımdan da hediye gele gele ufak bir koleksiyonum oluştu. Avrupa ülkeleri ile başlayıp, abd, filipinler, endonezya, sudan gibi farklı ülkelere de yayıldı koleksiyon

İleride çalışma odama güzel bir dolap yapıp, orada sergilemek ve baktıkça mutlu olmak istiyorum

Çekimler kötü ama, altta görebilirsiniz. farklı ülkelerden koleksiyona katkı yapmak isteyen olursa beklerim ahahaha




Sizin yaptığınız ne tarz koleksiyonlar var, neler biriktiriyorsunuz?