Bence koleksiyon yapmanın insan üzerinde gerçekten keyifli ve ilginç bir yönü var. Ben aldığım her parçanın alınış anını, gününü hatırlıyorum; hediye geldiyse de onla bir bağ kuruyorum.
Ben gezdiğim şehirlerden magnet almak yerine, oraya ait bina figürleri-heykelleri alıyorum.
Bir süre sonra başka ülkelere giden arkadaşlarımdan da hediye gele gele ufak bir koleksiyonum oluştu. Avrupa ülkeleri ile başlayıp, abd, filipinler, endonezya, sudan gibi farklı ülkelere de yayıldı koleksiyon
İleride çalışma odama güzel bir dolap yapıp, orada sergilemek ve baktıkça mutlu olmak istiyorum
Çekimler kötü ama, altta görebilirsiniz. farklı ülkelerden koleksiyona katkı yapmak isteyen olursa beklerim ahahaha









Sizin yaptığınız ne tarz koleksiyonlar var, neler biriktiriyorsunuz?