Son 4 5 aydır hiç bir şekilde işlerim yolunda gitmiyor
Kuryelikte calisiyordum trendyolda durduk yere hesabım kapatıldı açma talebinde bulundum 5 ayı geçiktir bekletiyorlar
Yemeksepetine başladım hesabım kapatıldı açtılar tekrar durduk yere kapatıldı düzgün çalışmama rağmen
Motor 2 tane almıştım işlerden çıkarıldığım için satmak zorunda kaldım
Telefon aldım anakartı bozuldu durduk yere tamir ettirdim yine bozuldu
Kamerasında sorun yoktu kamerasında sorunlar çıkmaya başladı
Arkadaşımın motorunu aldım koltuğun altında duran disk kilidi bir anda yok oldu 2.5k ona borçlandım
Ciddi merak ediyorum ne yapmam gerek ne yapmamı önerirsiniz hep pozitif olsamda daha canımı çıkan çok şey var
İşlerim yolunda gitmiyor hiç ne yapıcam
11
●542
- 18-03-2025, 03:41:12Durum bende de aynı sabır ve motivasyon inş düzelir ALLAH daha beterinden korusun hocam her halimize şükür ne hayatlar var 🙏 ama bu şekilde ise kendinizi strese kurmayın herşey düzelicekmiş gibi başarıcakmışsınız gibi inanın ben öyle yapıyorum bende nokta ilerleme yok belki sizde olur.
- 18-03-2025, 03:42:31Valla devamlî böyle diyorum devamlı halledicem halledicem diyorumda dahada kötüye gidiyor gibi hissediyorum ciddi manada ne yapıcağımı şaşırdım çaresizlikten buraya yazdımahmetoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2025, 03:44:46elimiz kolumuz tutuyor yatcak yerimiz var cabalamaya drvam edelim lutfen
- 18-03-2025, 03:45:36Çok şükür çabalayalım bakalım inşallah yoluna girer herşeyEmirhan281 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2025, 03:46:16Belki de yolunda gidiyordur siz farkında değilsinizdir. Olaylar tek başlarına hiçbir anlam ifade etmezler bizim yaftalarımız olmasa. Biraz daha açacak olursam bu hususu; bir kişi için babasının vefat etmesi ceza olabilirken diğer bir şahıs için lütûf olabilir. Anlatmak istediğim; önemli olan bizim durumlara bakış açımızdır. Perspektif ve yazdıklarınızdan biraz pessimistlik seziyorum fakat bu tamamen benim ön yargımdan kaynaklı. Kafa ütülemek gibi olmasın ama hayatta her zaman bir şeyler ters gidicek ve biz o yolların üstesinden bir şekilde gelmeye çalışacaz. Önemli olan her zaman emek ve çabadır. Bahsettiğiniz şeylerin bir çoğu maddi ve çözülebilecek durumlar. Allah çözümü olmayan sağlık sıkıntısı, ani ölüm vs. gibi dermansız dert vermesin bakış açısı iyidir.
Yapmanız gereken şey mücadele etmek ve elinizden geleni yapmak. Başarılı olamaya da bilirsiniz, daha kötü zamanlarda geçirebilirsiniz ileri zamanlarda.. İlk başta bu durumları kabullenmek ve sırasıyla çözmeye çalışmak daha iyi hissettirir. - 18-03-2025, 03:46:40umarim hocam ben de zor donemlerden geciyorum elimizden gelen tek sey cabalamak. karanliktan sikayetci olmak yerine bir ampul yakmaya calismak gerekiyor umarim baasaracagizToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2025, 03:50:16Evet daha anlatmadıklarımda var ama şuan için girdiğim iş yerlerinde yolunda gitmemesine çok üzüldüm kafayı taktım en azından çalışabilseydim belki üstesinden gelirdim çoğununMaitreyaXayah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayirlisi inşallah bir kapı açmıştır Allah
Umarım hocam inşallahEmirhan281 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-03-2025, 03:55:45bende de benzer bir durum var... Planlama ve üretim şefi oalrak bilgisayar balıbda çalışmaktaydım... babamında danışmanlığını yaptığı a firiması patronu beni işe görüşmesine çağırdı gittim görüştüm maaşş artı 15k daha fazla hafta sonları tatil ekstra olarak önceki işletmemde sabah 9 akşama doğru 5 de çıkıyordum burada 7 de çıkıyoruz... çok acil bir şey olursa hafta sonu gelinecek diye konuuldu.. babamın oğlu olduğumu öğrendiler... herkez herkezi sevmek zorunda değil.. 2 ay sonra öğrenildiğinde insanların davranışları değişti kötü yönde , yanımdaki abi garip şekilde herkezin içinde bağırıp çağırmaya başladı 25 yaşında adamız bu sektörded 4 yıllık tecrübem var bağırma çağırma görmedim sonraki adımımın müdürlük olması lazımdı gerekli tüm teknik donanıma sahibimi çekirdekten gelmeyim.. burada yeni işletmede planlamada az daha pişer yurt dışı ihracatlarına hakim olur müdürlük yaparım diye bir düşünce vardı burada sevk sorumlusu yaptılar salak salak insanların derdiyle uğraşıyorum , her gün kumaş pantolon ekose tişört ile gittiğim işletmeye kot pantolon giyip iş ayakkabısı giyorum zoruma gitmiyor.. çümki tekstildeki tüm mkainalarda öğrenmek için amelelik yaptım o safhaları geçtim anlayacağın.. yıllar sonra ileriye adım atmak varken kendimi dahada geriye atmak ve babamı kıramayıp durmak insanların değişik tavırlarına maruz kalmak beni üzüyor,, pederede bir şey diyemiyorum... adma gelmiş babana güvenerek geldiysen hata ettin vs diyor la olm yıllardır bu sektördeyim müdürü yoktu 300 kişilik işletmeyi ben yönettim aylarca o kabiliyet var tek eksiğim müşterilerimdi.. taş patlasın 4 sağlam müşterim var ama piyasadaki müdürler in en az 12 müşterisi var ve mevsimine göre de müşterileri var tüm sezonu dolu dolu geiriyor adamlar.. bakalı maz bir şey borcum var onu toparlayıp sektörden uzaklaşacağım sanırım... eskisi gibi e ticaret ihracat yapıp kendi cebimdeki paraya göre yaşayacağım.. uzun oldu ama içimi dökesim geldi..