Belki de yolunda gidiyordur siz farkında değilsinizdir. Olaylar tek başlarına hiçbir anlam ifade etmezler bizim yaftalarımız olmasa. Biraz daha açacak olursam bu hususu; bir kişi için babasının vefat etmesi ceza olabilirken diğer bir şahıs için lütûf olabilir. Anlatmak istediğim; önemli olan bizim durumlara bakış açımızdır. Perspektif ve yazdıklarınızdan biraz pessimistlik seziyorum fakat bu tamamen benim ön yargımdan kaynaklı. Kafa ütülemek gibi olmasın ama hayatta her zaman bir şeyler ters gidicek ve biz o yolların üstesinden bir şekilde gelmeye çalışacaz. Önemli olan her zaman emek ve çabadır. Bahsettiğiniz şeylerin bir çoğu maddi ve çözülebilecek durumlar. Allah çözümü olmayan sağlık sıkıntısı, ani ölüm vs. gibi dermansız dert vermesin bakış açısı iyidir.

Yapmanız gereken şey mücadele etmek ve elinizden geleni yapmak. Başarılı olamaya da bilirsiniz, daha kötü zamanlarda geçirebilirsiniz ileri zamanlarda.. İlk başta bu durumları kabullenmek ve sırasıyla çözmeye çalışmak daha iyi hissettirir.