Durum bende de aynı sabır ve motivasyon inş düzelir ALLAH daha beterinden korusun hocam her halimize şükür ne hayatlar var 🙏 ama bu şekilde ise kendinizi strese kurmayın herşey düzelicekmiş gibi başarıcakmışsınız gibi inanın ben öyle yapıyorum bende nokta ilerleme yok belki sizde olur.
Valla devamlî böyle diyorum devamlı halledicem halledicem diyorumda dahada kötüye gidiyor gibi hissediyorum ciddi manada ne yapıcağımı şaşırdım çaresizlikten buraya yazdım