• 15-03-2025, 05:14:01
    #1
    Merhaba arkadaşlar yakında açaçağım forum için temayı düzenliyorumda sizce neler eklenmeli ? neler çıkarılmalı ? neresi iyi? neresi kötü ?



  • 15-03-2025, 05:30:35
    #2
    ⚡️Orva Paket Satış Teması
    Güzel gözüküyor pek anlamam da
  • 15-03-2025, 05:32:04
    #3
    ardagucek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel gözüküyor pek anlamam da
    Eyw hocam sağolasın
  • 15-03-2025, 05:39:00
    #4
    www.hostmatik.com.tr
    Hayırlı olsun, kullandığınız platform ne?
  • 15-03-2025, 05:40:19
    #5
    Hostmatik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, kullandığınız platform ne?
    Xenforo hocam. Teşekkürler ayrıca
  • 15-03-2025, 05:55:57
    #6
    www.sabamedya.com
    Hocam öncelikle elinize sağlık, lakin ben açıkcası çok fazla beğenemedim ama beğenme kavramı görecelidir. Neyi beğenmediğime gelecek olursak biraz karmaşık geldi bana çok fazla buton var birinine yakınlar aynı renk tondalar ve admin renklerine şu şekilde gölgelendirmeyi çok seviyorum. Koyuma tema daha iyi durmuş ama açık temada dediğim gibi bir tık karmaşık geliyor ama yeni mesajlar kısmında felan konu olmadığı içinde gözüme öyle gelmiş olabilir. Ama dediğim gibi göreceli bir kavram sadece fikrimi belirtmek istedim yanlış anlamayın lütfen.
  • 15-03-2025, 06:02:49
    #7
    saba_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle elinize sağlık, lakin ben açıkcası çok fazla beğenemedim ama beğenme kavramı görecelidir. Neyi beğenmediğime gelecek olursak biraz karmaşık geldi bana çok fazla buton var birinine yakınlar aynı renk tondalar ve admin renklerine şu şekilde gölgelendirmeyi çok seviyorum. Koyuma tema daha iyi durmuş ama açık temada dediğim gibi bir tık karmaşık geliyor ama yeni mesajlar kısmında felan konu olmadığı içinde gözüme öyle gelmiş olabilir. Ama dediğim gibi göreceli bir kavram sadece fikrimi belirtmek istedim yanlış anlamayın lütfen.
    Aksine mutlu oldum hocam yarın gösden geçireceğim bu dediklerinizi. katılıyorum beyaz tema sırıtıyor biraz dark daha albenisi var ama şuan sadece header ve footeri düzenledim birazda gölgelendirme. Gelen eleştirilerle düzenlemeye devam edeceğim
  • 15-03-2025, 19:41:24
    #8
    Geliştirme : Kategori açama kapanma ve özel kategori ikonları eklendi

  • 16-03-2025, 10:56:20
    #9
    @ApYazilim; yapıyorsun bu sporu Kolaylıklar dilerim.