saba_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncelikle elinize sağlık, lakin ben açıkcası çok fazla beğenemedim ama beğenme kavramı görecelidir. Neyi beğenmediğime gelecek olursak biraz karmaşık geldi bana çok fazla buton var birinine yakınlar aynı renk tondalar ve admin renklerine şu şekilde gölgelendirmeyi çok seviyorum. Koyuma tema daha iyi durmuş ama açık temada dediğim gibi bir tık karmaşık geliyor ama yeni mesajlar kısmında felan konu olmadığı içinde gözüme öyle gelmiş olabilir. Ama dediğim gibi göreceli bir kavram sadece fikrimi belirtmek istedim yanlış anlamayın lütfen.
Aksine mutlu oldum hocam yarın gösden geçireceğim bu dediklerinizi. katılıyorum beyaz tema sırıtıyor biraz dark daha albenisi var ama şuan sadece header ve footeri düzenledim birazda gölgelendirme. Gelen eleştirilerle düzenlemeye devam edeceğim