Merhaba, şöyle bir eklenti yaptık, sizce nasıl olmuş, sizin de fikirlerinizi almak istiyorum.
Konu Link
Video;
https://www.youtube.com/watch?v=5fhMYbeKzxA&t=148s
Ben Seo Uzmanıyım Diyen Arkadaşlar Var Mı?
6
●318
- 14-03-2025, 11:53:35Konu backlink olmayınca yazan da olmamış.

Elinize sağlık güzel olmuş. Kullanıma açık mı? - 14-03-2025, 14:41:57Üyeliği durdurulduOlabilir başlığı yanlış açtım herhalde ya da r10'da seocu yokGelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkes backlinkci olmuş 
https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...1seo-tech.html
Buradan bakabilirsin hocam.

herkes backlinkci olmuş