• 13-03-2025, 23:38:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, şöyle bir eklenti yaptık, sizce nasıl olmuş, sizin de fikirlerinizi almak istiyorum.

    Konu Link

    Video;


    https://www.youtube.com/watch?v=5fhMYbeKzxA&t=148s
  • 13-03-2025, 23:39:08
    #2
    Kurumsal PLUS
    @SEOnom;
  • 13-03-2025, 23:41:29
    #3
    Gayet güzel, emeğinize sağlık.
  • 14-03-2025, 11:53:35
    #4
    En iyisi sanırım
    Konu backlink olmayınca yazan da olmamış.

    Elinize sağlık güzel olmuş. Kullanıma açık mı?
  • 14-03-2025, 14:41:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu backlink olmayınca yazan da olmamış.

    Elinize sağlık güzel olmuş. Kullanıma açık mı?
    Olabilir başlığı yanlış açtım herhalde ya da r10'da seocu yok herkes backlinkci olmuş

    https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...1seo-tech.html

    Buradan bakabilirsin hocam.
  • 14-03-2025, 14:57:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Beğeneyim konuyu ve videoyu izlemeye devam
  • 16-03-2025, 10:43:37
    #7
    #🏆 https://wa.me/seonom
    Gayet mantıklı düşünülmüş ve planlanmış. Satmaması için bence hiçbir neden yok.
    Ellerinize sağlık