Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu backlink olmayınca yazan da olmamış.

Elinize sağlık güzel olmuş. Kullanıma açık mı?
Olabilir başlığı yanlış açtım herhalde ya da r10'da seocu yok herkes backlinkci olmuş

https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...1seo-tech.html

Buradan bakabilirsin hocam.