Konu backlink olmayınca yazan da olmamış.
Elinize sağlık güzel olmuş. Kullanıma açık mı?
Olabilir başlığı yanlış açtım herhalde ya da r10'da seocu yok

herkes backlinkci olmuş
https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...1seo-tech.html
Buradan bakabilirsin hocam.