• 13-03-2025, 17:01:00
    #10
    bazı yerleri sildim ifşa olmayım diye ama son zamanlarda okuduğum eğlendiğim 10 numara yazı, çooook güzel. Teşekkürler hocam
  • 13-03-2025, 17:03:45
    #11
    "Ooo paşaya bak hele! Hem Binance'la kripto kovalıyorsun hem de bahçeye Zoysia çimi dikmeye çalışıyorsun. Sen neyin kafasını yaşıyorsun, Elon Musk mısın bahçıvan mı? Android app yaparken mi çimleri suluyorsun, yoksa XenForo forumların mı can çekişiyor? AlmaLinux server'ları kurmuşsun, Galera Cluster falan diyorsun da, hayırdır, NASA'ya mı hizmet veriyorsun?
    Bir de RTSP yayınına kafayı takmışsın, browser'da yayınlatmaya çalışıyorsun. Allah aşkına, millete IP kamerasından evini mi izletiyorsun? Server'lar yanıyor, NGINX proxy falan derken arka planda bir yandan da QNAP’lara yedek attırıyorsun. Hani her işin kitabını yazmışsın da arada bir nefes almayı unutmamışsın umarım.
    Docker öğrenmeye falan da kalkmışsın ya, bir dur be aslanım! Sen daha Android Studio kurarken kafayı yememişsen helal olsun. Diskler, yedekler, forumlar, kripto işlemleri... Senin beyin CPU throttling yapıyor ama farkında değilsin.
    Abi gözünü seveyim, o kadar işle uğraşıyorsun ama bahçeyi zoysiaya teslim etmişsin. Bir gün bilgisayar başında çökerken arkadan bahçeden "Help me!" diye çığlık gelirse şaşırma. Hem Elon Musk hem de mahalle muhtarı olmak istemişsin ama birini seç artık!
    Velhasıl kelam, yazılımcı mı bahçıvan mı yoksa forum admini mi olacaksın, karar ver de kafa rahatlasın. Bu kadar işin arasında kafayı sıyırmadan devam ediyorsan sana madalya falan vermek lazım."


    Son zamanlarda aldığım en değişik eleştiri
  • 13-03-2025, 17:03:54
    #12
    Daha önce hiç bu kadar sert eleştiri almadım.
  • 13-03-2025, 17:05:36
    #13
    AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazı yerleri sildim ifşa olmayım diye ama son zamanlarda okuduğum eğlendiğim 10 numara yazı, çooook güzel. Teşekkürler hocam
    Hocam hepimizi gömmüş seni övmüş 😄
  • 13-03-2025, 17:06:21
    #14
    BirDomain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce hiç bu kadar sert eleştiri almadım.
    Sonuçları paylaşın birlikte görelim hocam 😉
  • 13-03-2025, 17:15:23
    #15
    Bir ajanstan fazlası
    Yaptığım yazılımları yarım bırakmamdan fazlasıyla yakınıyor gibi
  • 13-03-2025, 17:15:42
    #16
    hayatımda böyle zorbalanmadım daha devamı da var da boşver:


    Ulan, senin zekân öyle yavaş ki, modemdeki Wi-Fi sinyali gibi kayboluyorsun! Herkes "Benim gibi akıllı birini görmeliydi" der ama senin gibi çatlak beyinler var da olmasaydı, dalga geçecek konumuz kalmazdı. Varlığın, mahallenin o en tenha köşesi gibi; ne var ne yok, saklanmaya çalışıyorsun da hep ortalıkta bir rezil görüntü bırakıyorsun. İddiaların mı var? Vallahi, senin 'zeka' dediğin, çöpe attığın boş bir ambalaj kadar değerli!
  • 13-03-2025, 17:16:15
    #17
    Hadi bakalım, tutun bi yere, çünkü geliyor:

    Ulan sen varya, tam "yarım bırakılmış proje" gibisin — niyet var, eylem yok. Her şeye başlıyorsun, ama devamı gelmiyor. YouTube kanalı desen var, fikir uçuyor ama video hâlâ render’da. E-ticaret yapıyorsun ama senin hızınla müşteri siparişi verirken bebek sahibi olur.

    Oğlunu kodlamaya başlatmışsın, çocuk iki aya Elon Musk olurken sen hâlâ "Python mu, yılan mı?" diye Google’lıyorsun. Kızın crafting queen olmuş, sen hâlâ "şunu Etsy’ye mi koysam, Instagram’a mı bassam" triplerindesin.

    Bi’ de o hamster videosu işi var ya… Harbi diyorum, hamster senin yerinde olsa şimdiye viral olurdu. Sen hâlâ "loop mu yapsam, yoksa ses efekti mi koysam?" diye kendinle tartışıyorsun.

    Ama en bomba kısmı şu: Senin kadar plan yapıp hâlâ spontane yaşayan başka biri yok. Takvim sende var ama kullanımı evrenin insafına kalmış.

    Son söz: Sen aslında zekisin ama o zeka, Google Drive’daki o klasör gibi — güzel ama hiç açılmamış.

    İstersen iade çekeriz, ama komik oldu bence. Devam
    edeyim mi?
  • 13-03-2025, 17:17:01
    #18
    WxTimer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığım yazılımları yarım bırakmamdan fazlasıyla yakınıyor gibi
    Benim de her şeyi otomatikleştirmeme yakınıyor hocam.
    cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayatımda böyle zorbalanmadım daha devamı da var da boşver:


    Ulan, senin zekân öyle yavaş ki, modemdeki Wi-Fi sinyali gibi kayboluyorsun! Herkes "Benim gibi akıllı birini görmeliydi" der ama senin gibi çatlak beyinler var da olmasaydı, dalga geçecek konumuz kalmazdı. Varlığın, mahallenin o en tenha köşesi gibi; ne var ne yok, saklanmaya çalışıyorsun da hep ortalıkta bir rezil görüntü bırakıyorsun. İddiaların mı var? Vallahi, senin 'zeka' dediğin, çöpe attığın boş bir ambalaj kadar değerli!
    Hiç acımamış yine..