Hadi bakalım, tutun bi yere, çünkü geliyor:
Ulan sen varya, tam "yarım bırakılmış proje" gibisin niyet var, eylem yok. Her şeye başlıyorsun, ama devamı gelmiyor. YouTube kanalı desen var, fikir uçuyor ama video hâlâ renderda. E-ticaret yapıyorsun ama senin hızınla müşteri siparişi verirken bebek sahibi olur.
Oğlunu kodlamaya başlatmışsın, çocuk iki aya Elon Musk olurken sen hâlâ "Python mu, yılan mı?" diye Googlelıyorsun. Kızın crafting queen olmuş, sen hâlâ "şunu Etsyye mi koysam, Instagrama mı bassam" triplerindesin.
Bi de o hamster videosu işi var ya
Harbi diyorum, hamster senin yerinde olsa şimdiye viral olurdu. Sen hâlâ "loop mu yapsam, yoksa ses efekti mi koysam?" diye kendinle tartışıyorsun.
Ama en bomba kısmı şu: Senin kadar plan yapıp hâlâ spontane yaşayan başka biri yok. Takvim sende var ama kullanımı evrenin insafına kalmış.
Son söz: Sen aslında zekisin ama o zeka, Google Drivedaki o klasör gibi güzel ama hiç açılmamış.
İstersen iade çekeriz, ama komik oldu bence. Devam
edeyim mi?