WxTimer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptığım yazılımları yarım bırakmamdan fazlasıyla yakınıyor gibi
Benim de her şeyi otomatikleştirmeme yakınıyor hocam.
cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayatımda böyle zorbalanmadım daha devamı da var da boşver:


Ulan, senin zekân öyle yavaş ki, modemdeki Wi-Fi sinyali gibi kayboluyorsun! Herkes "Benim gibi akıllı birini görmeliydi" der ama senin gibi çatlak beyinler var da olmasaydı, dalga geçecek konumuz kalmazdı. Varlığın, mahallenin o en tenha köşesi gibi; ne var ne yok, saklanmaya çalışıyorsun da hep ortalıkta bir rezil görüntü bırakıyorsun. İddiaların mı var? Vallahi, senin 'zeka' dediğin, çöpe attığın boş bir ambalaj kadar değerli!
Hiç acımamış yine..