• 22-08-2009, 12:51:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Bu ayın kotasına bir bakayım dedim. Tam 20.875.892.084 (19,442 GB) imiş. Bizim tarife normal 4gblık kotalı tarife. Şu durumda ödemem gereken para 200 milyona yakın bir meblağ mı? yoksa limit aşımında belli bir ücret ödeme sınırı var mı?
  • 22-08-2009, 12:55:16
    #2
    61.25 TL üst limiti ödersiniz, fatura daha yüksek gelmez.
  • 22-08-2009, 13:03:45
    #3
    teşekkürler cevap için.

    O zaman hazır geçmişken film felan indirelim bari ay sonuna kadar
  • 22-08-2009, 13:27:09
    #4
    bencede indir ama mantıksız ben 59 ytl odedim 8 gbye karslıgık bogle durum oldugunu bılsem ben 4 ytl daha fazla veirim istedigimi indiririm..
  • 22-08-2009, 14:40:37
    #5
    sözleşmeye göre var ama hiç uygulanmıyor
  • 22-08-2009, 16:52:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    60 kusur TL üst limit..