Merhaba arkadaşlar,

Bu ayın kotasına bir bakayım dedim. Tam 20.875.892.084 (19,442 GB) imiş. Bizim tarife normal 4gblık kotalı tarife. Şu durumda ödemem gereken para 200 milyona yakın bir meblağ mı? yoksa limit aşımında belli bir ücret ödeme sınırı var mı?