• 09-03-2025, 23:28:20
    #1
    Çok nadir ikinci el ürün alırım, bir ürün ihtiyacım oldu ve almadan önce sarı site ve letgo'ya göz attım, 2 kişiye mesaj gönderdim.
    Biri 300 lira olan ürünü ben sorunca hemen 700e çıkarıp fiyatta yardımcı oluruz yazmış. diğeri de ondan farksız o da fazla istiyor.

    Gerçekten ülkemizdeki insanların büyük kısmının fırsatçı olduğunu düşünüyorum.

    Bu tarz durumlarla karşılaşan var mı
  • 09-03-2025, 23:44:32
    #2
    “ Abi fiyatı güncellemeyi unutmuşum “
  • 09-03-2025, 23:46:26
    #3
    haklısınız hocam size katılıyorum.