Çok nadir ikinci el ürün alırım, bir ürün ihtiyacım oldu ve almadan önce sarı site ve letgo'ya göz attım, 2 kişiye mesaj gönderdim.
Biri 300 lira olan ürünü ben sorunca hemen 700e çıkarıp fiyatta yardımcı oluruz yazmış. diğeri de ondan farksız o da fazla istiyor.

Gerçekten ülkemizdeki insanların büyük kısmının fırsatçı olduğunu düşünüyorum.

Bu tarz durumlarla karşılaşan var mı