• 02-03-2025, 17:38:38
    #1
    Bursa da bir araya gelmek istiyoruz kimler gelebilir.
  • 02-03-2025, 17:42:14
    #2
    Selamlar, belli bir sayıya ulaşırsak bizde olmak isteriz.
  • 02-03-2025, 17:45:12
    #3
    Selamlar, önümüzdeki hafta şehir dışında olacağım. Eğer uygun bir vakitte olursa beni de yazın
  • 02-03-2025, 17:49:05
    #4
    Şuan ortalama 600-900 TL ARASı gelebilirim diyen arkadaşlar bütçesi var mıdır ? yada şu kadar ücreti geçmesin diyebilirse seviniriz ve Yer ile anlaşırsak kapora olarak +200 Tl gönderebilecek kişiler olmalı ve Hafta içi yaparız.
  • 02-03-2025, 18:22:49
    #5
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Merhabalar,
    R10 buluşmalarını ve bütün illerde yapılacak etkinlikleri sadece r10.net yöneticileri düzenleyebilir. Daha önce yaşanılan sorunlardan dolayı bu şekilde bir karar alınmıştır. Ekstra bir öneri ve isteğiniz olursa moderatörlerle iletişime geçebilirsiniz.

    İyi forumlar.