Merhabalar,
R10 buluşmalarını ve bütün illerde yapılacak etkinlikleri sadece r10.net yöneticileri düzenleyebilir. Daha önce yaşanılan sorunlardan dolayı bu şekilde bir karar alınmıştır. Ekstra bir öneri ve isteğiniz olursa moderatörlerle iletişime geçebilirsiniz.

İyi forumlar.