Çok kötü oldu her şey
9
●418
- 28-02-2025, 16:22:50Merhabalar nasılsınız arkadaşlar iyisinizdir umarım öncelikle şimdiden herkesin Ramazanı mübarek olsun Allah herkesin gönlüne göre versin bugün ilk sahurumuzu yapacağız nasip olursa arkadaşlar işler neden böyle düşük ayın yirmisinden beri tık yok ben de bir saçmalık yapıp bir hesaba para bağladım cepte delikli kuruş kalmadı satmak istiyorum hatta zararına veriyorum yine tık yok Rabbim hayırlı kapılar açsın inşallah moralim yerlerde
- 28-02-2025, 16:25:44Hocam merhabalar umarım her şey çok güzel olur , herkesin var böyle problemleri bende aşırı zor bir dönemdeyim ama biliyorum her zorluktan sonra kolaylık gelecektir.anilalps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herşey gönlümüzce olur umarım beklenmedik yerden rızıklanırız. - 28-02-2025, 16:27:03bunediorx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAllah razı olsun kalbi güzel hocalarım Allah eksik etmesin sizi ama cidden düşün düşün kafayı yemek üzereyim ya şaka gibi yaorganikurunler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2025, 16:31:38merhaba iyim hocam siz nasılsınız hayırlı ramazanlar herkesin ramazan ayı mübarek olsun öncelikle
hocam aynı durumları çok yaşadım bende hatta bazı zamanlarda eksideydim şuan bile yeni yeni eksileri kapatıyorum allaha şükür hocam sabır istiyor bu işler sabreden kazanır inanki soğukkanlı olup sabreden kazanıyor sizin bulunduğunuz durumdan yeni yeni çıkıyorum hala eksideyim ama sabrettiktçe baya toparladım çok şükür sabır etmek gerek ve biraz mantıklı hareket etmek gerek örnek ticarete atılan adam dibi görmeden asla başarı elde edemez tabiri varya bence bu tabir çok doğu sizde dua edin bol bol hazır ramazan gelmişken akıllıca hareket edin ve sabırlı olun inşallah allahın izniyle bu durumu bir daha yaşamazsınız ve umarım kimse yaşamaz cidden zor delirmemek elde değil haklısın ama sabrın sonu selamettir - 28-02-2025, 16:32:17işler kötü evet bir de gelir azalırken gelen zamlar iyice insanı çıkmaza sokuyor. Eşimle ramazan için bir şeyler alalım diye çıktık da, fiyatlar çok uçmuş. Bazı karaktersizler enflasyon ayağına Ramazan öncesi gıda fiyatlarına kafalarına göre zam yapmışlar.. çok şey derdim de neyse..