evet ne yazıkki neredeyse her sektör aynı sorunları yaşıyor allah herkese sabır versin
Söylenecek çok şey var ama yeri değil işte hocam, Allah herkesin yardımcısı olsun.
Hocam merhabalar umarım her şey çok güzel olur , herkesin var böyle problemleri bende aşırı zor bir dönemdeyim ama biliyorum her zorluktan sonra kolaylık gelecektir.
Herşey gönlümüzce olur umarım beklenmedik yerden rızıklanırız.
Allah razı olsun kalbi güzel hocalarım Allah eksik etmesin sizi ama cidden düşün düşün kafayı yemek üzereyim ya şaka gibi ya