• 28-02-2025, 16:22:50
    #1
    Merhabalar nasılsınız arkadaşlar iyisinizdir umarım öncelikle şimdiden herkesin Ramazan’ı mübarek olsun Allah herkesin gönlüne göre versin bugün ilk sahurumuzu yapacağız nasip olursa arkadaşlar işler neden böyle düşük ayın yirmisinden beri tık yok ben de bir saçmalık yapıp bir hesaba para bağladım cepte delikli kuruş kalmadı satmak istiyorum hatta zararına veriyorum yine tık yok Rabbim hayırlı kapılar açsın inşallah moralim yerlerde
  • 28-02-2025, 16:25:05
    #2
    evet ne yazıkki neredeyse her sektör aynı sorunları yaşıyor allah herkese sabır versin
  • 28-02-2025, 16:25:16
    #3
    Söylenecek çok şey var ama yeri değil işte hocam, Allah herkesin yardımcısı olsun.
  • 28-02-2025, 16:25:44
    #4
    anilalps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar nasılsınız arkadaşlar iyisinizdir umarım öncelikle şimdiden herkesin Ramazan’ı mübarek olsun Allah herkesin gönlüne göre versin bugün ilk sahurumuzu yapacağız nasip olursa arkadaşlar işler neden böyle düşük ayın yirmisinden beri tık yok ben de bir saçmalık yapıp bir hesaba para bağladım cepte delikli kuruş kalmadı satmak istiyorum hatta zararına veriyorum yine tık yok Rabbim hayırlı kapılar açsın inşallah moralim yerlerde
    Hocam merhabalar umarım her şey çok güzel olur , herkesin var böyle problemleri bende aşırı zor bir dönemdeyim ama biliyorum her zorluktan sonra kolaylık gelecektir.
    Herşey gönlümüzce olur umarım beklenmedik yerden rızıklanırız.
  • 28-02-2025, 16:27:03
    #5
    bunediorx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ne yazıkki neredeyse her sektör aynı sorunları yaşıyor allah herkese sabır versin
    mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylenecek çok şey var ama yeri değil işte hocam, Allah herkesin yardımcısı olsun.
    organikurunler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhabalar umarım her şey çok güzel olur , herkesin var böyle problemleri bende aşırı zor bir dönemdeyim ama biliyorum her zorluktan sonra kolaylık gelecektir.
    Herşey gönlümüzce olur umarım beklenmedik yerden rızıklanırız.
    Allah razı olsun kalbi güzel hocalarım Allah eksik etmesin sizi ama cidden düşün düşün kafayı yemek üzereyim ya şaka gibi ya
  • 28-02-2025, 16:28:02
    #6
    sanırım ülkenin %80 aynı konumda zenginler hep zengin fakirler hep fakir ileri adım atamıyor günlük yaşantımızı sağlıyoruz artık o da zorlaştı Allah yardımcımız olsun hepimizin🙏🏻
  • 28-02-2025, 16:30:19
    #7
    Tüm sektörler de durgunluk var hocam herkesde aynı sorun ramazan bereketiyle gelir inşallah 🌙
  • 28-02-2025, 16:31:38
    #8
    merhaba iyim hocam siz nasılsınız hayırlı ramazanlar herkesin ramazan ayı mübarek olsun öncelikle
    hocam aynı durumları çok yaşadım bende hatta bazı zamanlarda eksideydim şuan bile yeni yeni eksileri kapatıyorum allaha şükür hocam sabır istiyor bu işler sabreden kazanır inanki soğukkanlı olup sabreden kazanıyor sizin bulunduğunuz durumdan yeni yeni çıkıyorum hala eksideyim ama sabrettiktçe baya toparladım çok şükür sabır etmek gerek ve biraz mantıklı hareket etmek gerek örnek ticarete atılan adam dibi görmeden asla başarı elde edemez tabiri varya bence bu tabir çok doğu sizde dua edin bol bol hazır ramazan gelmişken akıllıca hareket edin ve sabırlı olun inşallah allahın izniyle bu durumu bir daha yaşamazsınız ve umarım kimse yaşamaz cidden zor delirmemek elde değil haklısın ama sabrın sonu selamettir
  • 28-02-2025, 16:32:17
    #9
    işler kötü evet bir de gelir azalırken gelen zamlar iyice insanı çıkmaza sokuyor. Eşimle ramazan için bir şeyler alalım diye çıktık da, fiyatlar çok uçmuş. Bazı karaktersizler enflasyon ayağına Ramazan öncesi gıda fiyatlarına kafalarına göre zam yapmışlar.. çok şey derdim de neyse..