merhaba iyim hocam siz nasılsınız hayırlı ramazanlar herkesin ramazan ayı mübarek olsun öncelikle
hocam aynı durumları çok yaşadım bende hatta bazı zamanlarda eksideydim şuan bile yeni yeni eksileri kapatıyorum allaha şükür hocam sabır istiyor bu işler sabreden kazanır inanki soğukkanlı olup sabreden kazanıyor sizin bulunduğunuz durumdan yeni yeni çıkıyorum hala eksideyim ama sabrettiktçe baya toparladım çok şükür sabır etmek gerek ve biraz mantıklı hareket etmek gerek örnek ticarete atılan adam dibi görmeden asla başarı elde edemez tabiri varya bence bu tabir çok doğu sizde dua edin bol bol hazır ramazan gelmişken akıllıca hareket edin ve sabırlı olun inşallah allahın izniyle bu durumu bir daha yaşamazsınız ve umarım kimse yaşamaz cidden zor delirmemek elde değil haklısın ama sabrın sonu selamettir