• 19-08-2009, 17:26:15
    #1
    mrb arkadaşlar, telefon aboneliği olmadan adsl kullanmak mümkünmü? mümkünse nasıl mümkün?

    ayrıca biri adsl kullanan var mı?

    http://biri.com.tr/biri-kampanyalar.aspx

    özgür biri; limitsiz paketlerdeki ilk paketten almak istiyorum. 1 mbit sınırsız 21,18. bu paketi kullanan var mı? ayrıca 12 aylık bi sözleşme falan mı imzalamak gerekiyor
  • 19-08-2009, 17:31:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ''Biri''Kullanmadım Hiç,Ama Genç Bir Arkadaşım Kullanıyordu Ve Bende Bir Ara Nete Ondan girmiştim Gerçekten ADSL'Den Çok Farklı Sayfalar Anında Açılıyor.Tavsiye ederim.
  • 19-08-2009, 17:53:15
    #3
    Hocam altına yazmışlar.
    Kampanya şartları 24 Aylık abonelik taahhüdü verilmesi durumunda geçerlidir.
  • 19-08-2009, 18:10:45
    #4
    arkadaşım şu konuya bir açıklık getireyim;

    Biri - Smile - TTNET - Doping - Hepsi Türk Telekominikasyon A.Ş 'ye bağlı olduklarından ötürü telefon hattı olmadan ADSL kullanmak mümkün değildir.

    Türk Telekom'un alt yapısı müsait, ancak karşı davalar açarak bu işi ört-pas ediyor.

    Ayrıca Türk Telekom, fiberoptik sistemi kendisi piyasaya sürmeden bu tarz birşey yapmaz

    Kendi düşüncem sadece..

    - Ayrıca biri'nin size extra bir avantajı olmayacak, aynı sistem sonuç itibari ile.. Müşteri Desteği Kalitesinden ötürü yine TTNET'i tavsiye ederim.

    Biri Kampanya Detayları;

    -Kampanyada belirtilen fiyatlar; Bonus özelliği taşıyan kredi kartları ile yapılan satışlarda 4 ay, diğer kredi kartları ile yapılan satışlarda 3 ay, kredi kartı dışındaki diğer ödeme yöntemleriyle yapılan satışlarda 2 ay boyunca uygulanacaktır.
  • 19-08-2009, 19:13:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ben biri kullanıyorum hocam gayet memnunum.
    Tavsiye ederim.
  • 19-08-2009, 23:17:50
    #6
    @Trankyle bir düzeltme yapayım, biri koç.net'in altyapısını kullanyor, ulaşamadığı yerde ttnet altyapısını kullanıyor, sırf bu yüzden biri bağlatmıştım bende... Ttnet kullananlar giremiyordu,bizde net var diye hava atıyoduk (hatırlarsınız bir ara bir kaç gün sorun vardı ttnet'de)

    Gayet memnundum bağlattığımda 24 ay taahhütü yoktu bedava kablosuz modemde veriyorlardı... avantajlı idi yani... Şuan bile avantajlı eğer taahhütsüz kampanya alırsan 24 ay kullanman gerekmez... (öyle bir kampanyasının olduğunu hatırlıyorum)
  • 20-08-2009, 01:05:56
    #7
    lucky13boy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Trankyle bir düzeltme yapayım, biri koç.net'in altyapısını kullanyor, ulaşamadığı yerde ttnet altyapısını kullanıyor, sırf bu yüzden biri bağlatmıştım bende... Ttnet kullananlar giremiyordu,bizde net var diye hava atıyoduk (hatırlarsınız bir ara bir kaç gün sorun vardı ttnet'de)

    Gayet memnundum bağlattığımda 24 ay taahhütü yoktu bedava kablosuz modemde veriyorlardı... avantajlı idi yani... Şuan bile avantajlı eğer taahhütsüz kampanya alırsan 24 ay kullanman gerekmez... (öyle bir kampanyasının olduğunu hatırlıyorum)
    peki biri adslde de telefon bağlatmak mı gerekiyor?
  • 20-08-2009, 02:13:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    benim bildiğim biri adsl'ye kayıt olurken 100 TL kapora alıyorlar.
  • 20-08-2009, 02:19:39
    #9
    www.doping.com.tr deneyen var mı peki?