@Trankyle bir düzeltme yapayım, biri koç.net'in altyapısını kullanyor, ulaşamadığı yerde ttnet altyapısını kullanıyor, sırf bu yüzden biri bağlatmıştım bende... Ttnet kullananlar giremiyordu,bizde net var diye hava atıyoduk (hatırlarsınız bir ara bir kaç gün sorun vardı ttnet'de)

Gayet memnundum bağlattığımda 24 ay taahhütü yoktu bedava kablosuz modemde veriyorlardı... avantajlı idi yani... Şuan bile avantajlı eğer taahhütsüz kampanya alırsan 24 ay kullanman gerekmez... (öyle bir kampanyasının olduğunu hatırlıyorum)